05 Березня 2019
Тенденція купувати товари в інтернет-магазинах прийшла в Україну відносно недавно. Зараз покупці не хочуть витрачати час на походи в звичайні магазини і годинами шукати потрібний товар, адже набагато швидше і зручніше зробити це дистанційно. Давайте дізнаємось, що українці вважають за краще купувати через інтернет, а що в офлайні, чим відрізняються споживчі особливості наших співгромадян.
Товари можна купити з будь-якого пристрою, що має вихід в інтернет. Однак більша частина покупок здійснюється через смартфони. Телефони замінили нам і планшети і комп'ютери. Вони зручні, вони завжди під рукою, та й купувати через спеціальні додатки вигідніше.
Маркетингові дослідження показують, що найактивніше послугами інтернет-магазинів користуються жителі Київської області. 52% покупців − це жінки, 48% − чоловіки. Також в результатах аналізу зазначалося, що люди, які мають вищу освіту, здійснюють інтернет-покупки набагато частіше. Середній вік покупців − 26-35 років.
Як правило, найчастіше жінки купують аксесуари, одяг і косметику, а чоловіки − техніку. Покупці до 25 років вважають за краще купувати в інтернеті предмети гардероба. Вікова категорія до 35 років в основному купує відеотехніку, смартфони, запчастини та товари для дітей. Що ж стосується переваг покупців до 45 років, то вони частіше цікавляться садовим або спортивним інвентарем та побутовою технікою.
Аналітики виділили 5 основних категорій товарів, що користуються попитом у наших громадян:
Світові тенденції дуже схожі з нашими. Так, в онлайн-магазинах іноземці витрачають гроші на:
Музику та відеоігри через інтернет в Україні купують рідко. Але крім цієї продукції є й інші товарні категорії, які не сильно цікавлять наших співвітчизників. До таких товарів можна віднести медикаменти, меблі, продукти харчування та будівельні матеріали.
Лише 44% операцій здійснюється за пост-оплатою. Решта покупців готові заплатити за товар наперед. Українці вже звикли, що банківським організаціям та ритейлу можна довіряти. Зараз будь-яку транзакцію можна скасувати і повернути кошти на карту.
Найпоширеніший спосіб оплати − переказ грошей на банківську картку продавця. Це приклад найбільшої довіри до фізичної особи, яку ти не бачив, не знаєш і найчастіше навіть не чув по телефону.
Найчастіше за допомогою розстрочки клієнти купують таку продукцію:
Виходить, що найбільш популярна трійка товарів, яку купують за допомогою онлайн-кредитування, повністю відноситься до різновиду техніки.
Зрозуміло, електронна комерція стрімко зростає, рівень платоспроможності населення потроху піднімається. В українському e-commerce складно увійти тільки в популярні ніші, оскільки там висока конкуренція між гравцями. Однак є такі сегменти ринку, куди новенькі можуть вільно входити. Покупки в інтернеті користуються все більшим попитом. Тому якщо Ви давно хотіли відкрити свій інтернет-магазин, зараз саме час це зробити. А якщо для здійснення мрії Вам не вистачає трохи коштів, ми завжди готові допомогти в розвитку і процвітанні Вашої справи.
Всім відома ситуація, коли кошти закінчуються за кілька тижнів до зарплати, а знижки в інтернет-магазинах вже почалися і зробити вигідну покупку необхідно саме зараз. У кого ж позичити грошей, якщо родичі й знайомі не можуть виручити?
Якщо Ви відчуваєте гостру потребу в коштах, Вас завжди може профінансувати Глобал Кредит. Наша організація створена, щоб допомогти клієнтам долати фінансові труднощі та швидко вирішувати проблеми з грошима!
Процедура оформлення швидкого кредиту через інтернет дуже проста.
Потенційному позичальникові потрібно лише зайти на наш офіційний сайт і заповнити заявку на видачу мікрокредиту.
Розгляд заповненої анкети займе буквально 10-15 хвилин. У разі схвалення Вашої онлайн-заявки, потрібна сума буде зарахована на зазначену банківську картку. Отримання онлайн позики на карту банку вважається найдоступнішим і швидким способом, адже скористатися пропозиціями МФО клієнт може в будь-який час. При цьому отримати в користування гроші можна, не покидаючи робочого місця чи власного житла.