Обязанности:
- Приймати будь-які вхідні телефонні дзвінки, що надходять в Контактний центр, з метою інформаційно-консультаційної допомоги клієнтам продуктів і послуг Компанії, і реєстрація їх у ПЗ;
- Здійснювати вихідні дзвінки клієнтам з метою:
- Отримання оцінки за якістю обслуговування Компанії;
- Надання інформаційно-консультативних послуг клієнтам;
- Відповідати на запитання клієнтів у соціальних мережах, де представлена Компанія;
- У разі отримання скарг та зауважень з боку клієнтів реєструвати їх і передавати відповідальній особі.
Вимоги:
- Досвід роботи на аналогічній посаді вітається;
- Грамотна, культурна письмова і усна мова;
- Робота з комп'ютером: Word,Excel на рівні користувача;
- Особисті якості: старанність, цілеспрямованість, комунікабельність, впевненість у собі, пунктуальність, акуратність, позитивне мислення;
- Вміння переконувати, наполегливість у досягненні своїх цілей.
Компания предлагает Вам:
- Комфортне робоче місце в районі станції метро Кловська;
- Офіційне працевлаштування;
- Позмінний робочий графік.
Зацікавила вакансія — Відгукніться! (e-mail: hr@globalcredit.ua)
Прикрепити резюме
Якщо нас зацікавить Ваша заявка, ми зв’яжемося з вами по електронній пошті для отримання більш докладних даних про вас.