15 Жовтня 2019
У стосунках між клієнтом і кредитором існують тонкощі. Зокрема, це стосується ситуацій, коли у позичальника виникають фінансові труднощі. Сьогодні в кредитній сфері існує таке поняття, як добросовісний позичальник. Отримати його можна буз будь-яких складнощів. Необхідно лише вчасно платити за кредитом.
Але що робити при виникненні сумнозвісних фінансових труднощів? Найголовніше – не потрібно ховатися від співробітників банку чи МФО, які нагадуватимуть Вам про борг телефонними дзвінками. Вони виконують свою роботу. Якщо Ви не підете їм назустріч і не спробуєте спокійно розповісти про свої проблеми, вони передадуть справу колекторам, а з ними знайти спільну мову практично неможливо.
Тому радимо не доводити ситуацію до крайнощів. Платіть вчасно, а якщо не виходить, домовляйтесь з банком. Кредитні організації оцінюють таку поведінку клієнтів, привласнюючи їм звання добропорядного позичальника.
По-перше, сумлінні позичальники можуть стати власниками кредитних карток з пільговими умовами виплати. Ви можете отримати таку карту, якщо раніше отримували кредити і відповідаєте щодо них таким умовам:
По-друге, банки пропонують сумлінним позичальникам інші фінансові продукти на пільгових умовах. Але для того, аби скористатись такими пропозиціями, необхідно відповідати наступним критеріям:
Сумлінні позичальники, що користуються кредитними продуктами вищезазначених банків, можуть користуватися й іншими фінансовими продуктами на пільгових умовах. Зокрема, брати споживчі кредити зі ставкою, зниженою на 1%, брати автокредити зі ставкою, зниженою на 1-2%, оформляти кредитні картки з безвідсотковим періодом зі ставкою, зниженою на 2%. Крім цього, з таких клієнтів не беруть комісію за щорічне обслуговування кредитки.
По-третє, постійні клієнти мікрокредітних сервісів, які регулярно користуються мікрокредитами і погашають їх без істотних прострочень, також получають ряд дуже важливих переваг:
можливість отримувати кредит на карту миттєво по SMS-запиту, без перевірок і очікувань.